Linia do rozdrabniania i separacji metalu CASTOR 8-11


Linia technologiczna do rozdrabniania i separacji metalu

Oferujemy naszej produkcji używaną linię technologiczną do rozdrabniania i separacji metalu. Linia jest zmontowana i gotowa do pracy. Możliwość obejrzenia w Poznaniu.

Zastosowanie:
– rozdrabnianie drzwi i ścian bocznych urządzeń chłodniczych;
– rozdrabnianie i zmniejszanie objętości obudów urządzeń chłodniczych
– rozdrabnianie opon
– rozdrabnianie i zmniejszanie objętości obudów urządzeń rtv/agd
– wstępne rozdrabnianie kabli i wiązek przewodów
– rozdrabnianie mebli
– niszczenie nieudanych serii wyrobów i zwrotów – zabezpieczenie przed wprowadzeniem na rynek wtórny
– niszczenie nielegalnych wyrobów (płyt CD, DVD, odzieży, obuwia, sprzętu rtv/agd);

Rok produkcji: 2009
Stan techniczny: mało używana, w bardzo dobrym stanie technicznym.

 

Zalety i korzyści

– Prosta obsługa – szybkie uruchomienie, krótki czas wdrożenia personelu
– Szeroki zakres zastosowań
– Mała awaryjność – niski koszt eksploatacji
– Wysoka trwałość
– Cicha praca – komfort użytkowania
– Korzystny współczynnik możliwości/cena

 

W skład linii wchodzą:

1. Rozdrabniarka CASTOR 8-11
2. Przenośnik taśmowy płaski 900mm x 4000mm
3. Separator magnetyczny Magnetix STM 55-75
4. Pojemnik uchylny VIP 350 l z kółkami – 2 szt.

 

1. Rozdrabniarka CASTOR 8-11

Dane techniczne:
–        Moc silnika: 11kW 380V 50Hz
–        Rozmiar komory rozdrabniającej: 800x500mm
–        Szerokość noża: 17,5mm
–        Średni przerób: 700kg/h
–        Waga: ~1800kg
–        sterowanie: klasa bezpieczeństwa IP 54
–        maszyna wyposażona jest w automatyczny układ rewersujący zabezpieczający przed uszkodzeniem w wyniku dostania się materiału niemożliwego do rozdrobnienia (np. litych przedmiotów metalowych, kamieni)

 

2. Przenośnik taśmowy PT 65/4 mb stacjonarny z konstrukcją wsporczą

Dane techniczne:
–        Szerokość taśmy przenośnika Bt = 650 mm
–        Długość przenośnika L = ~ 4 mb
–        Wysyp na wysokości: ~1400 mm
–        Kąt wzniosu: ~23º
–        Konstrukcja przenośnika: ze stali konstrukcyjnej spawana
–        Pod separatorem STM strefa niemagnetyczna ze stali nierdzewnej
–        podpora typu V kotwiona do betonu
–        Taśma gumowa z progami prostymi o wysokości 40mm
–        Taśma poprowadzona na krążnikach gładkich
–        Burty o wysokości 100mm z uszczelnieniami gumowymi
–        Kosz zasypowy, pokrywa bębna napędowego
–        Napęd taśmy: motoreduktor NORD o mocy 4,0kW
–        Prędkość taśmy: 0,3 0,5 m/s regulowana falownikiem

3. Separator taśmowy magnetyczny typu STM 55-75

Przeznaczony do zawieszenia nad przenośnikiem taśmowym transportującym surowiec w celu odbioru Fe Wyposażony w blok magnetyczny z obiegiem taśmy zabierakowej służący do wychwytywania i automatycznego oddzielania metali żelaznych z transportowanego na taśmie surowca.

Warunki pracy:
–        Sposób zawieszenia: poprzecznie do biegu taśmy
–        Szerokość taśmy przenośnika: max 650mm
–        Prędkość taśmy przenośnika: max 1,2 m/s
–        Nachylenie przenośnika: max 25º
–        Temperatura pracy separatora: -20ºC ÷ +40ºC
–        Temperatura surowca: max 80ºC
–        Dane techniczne: Zasięg pola magnetycznego: 200mm
–        Gabaryty separatora (B×L×H): 1200×1600×480mm
–        Gabaryty magnesu (a×b×c): 750×550×185mm
–        Szerokość taśmy zabierakowej: 650mm
–        Grubość taśmy zabierakowej: 10mm
–        Wysokość zabieraków: 40mm
–        Prędkość taśmy zabierakowej: 1,6 m/s (standard)
–        Typ motoreduktora: NORD Moc napędu: 1,1kW
–        Napięcie zasilania: 3×400 VAC
–        Stopień ochrony silnika: IP 55
–        Masa całkowita: 700kg
–        Zabezpieczenie przeciwkorozyjne: farba PUR.

Konstrukcja: Blok magnetyczny jest wykonany ze specjalnych magnesów ferrytowych wytwarzających stałe pole magnetyczne o dużym zasięgu. Obudowa bloku jest wykonana ze stali i szczelnie zaspawana. Ramę separatora tworzą ceowniki przykręcone do uszu bloku magnetycznego. Ceowniki są wykonane ze stali gorącowalcowanej. Bębny są wykonane ze stali konstrukcyjnej i posiadają kształt baryłkowy (lepsze prowadzenie taśmy). Bębny posiadają łożyska dwurzędowe baryłkowe w oprawach dzielonych z uszczelnieniami. Wały bębnów mocowane są na pierścieniach rozprężnych umożliwiających ich szybką wymianę w przypadku ukręcenia czopów. Taśma progowa jest wykonana z gumy i posiada 3 przekładki tkaninowo-gumowe o dużej wytrzymałości mechanicznej. Na taśmie są nawulkanizowane zabieraki o wysokości dostosowanej do gabarytów oddzielanego złomu żelaznego. Dodatkowe rolki kierunkowe zapobiegają schodzeniu taśmy z separatora. Osłony taśmy są wykonane według wytycznych CE. Separator posiada uszy służące do zawieszenia na konstrukcji wsporczej.

Cena netto: 160 000 zł

Cena nie obejmuje kosztów dostawy, demontażu, montażu, uruchomienia, szkolenia.

Zapraszamy do kontaktu.

Powyższa oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.